سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گوگل ادوردز چیست؟

?

گوگل ادوردز چیست؟

گوگل ادوردز یکی از بزرگترین سیستم عامل های تبلیغات آنلاین است. به مشاغل کمک می کند تا به مشتریان در سراسر جهان دسترسی پیدا کنند. کسب و کار خود را توسعه دهند. تبلیغ کنندگان از طریق این شبکه پرداخت به ازای هر کلیک ، به گوگل پول پرداخت می کنند. تا کاربران را بر اساس جستجوی کلمات کلیدی خود ، کشور و نوع دستگاه خود هدف قرار دهند. تبلیغات خود را به کاربرانی که به محصولات یا خدمات آن ها علاقمند هستند تحویل دهند.

شبکه های تبلیغاتی گوگل چیست؟

Google AdWords به مشاغل اجازه می دهد تا کاربران را در دو شبکه اصلی جستجو و شبکه نمایش هدف قرار دهند.

در شبکه جستجو ، تبلیغ کنندگان کلمات کلیدی مربوطه را پیشنهاد می دهند. این به آن ها تبلیغات خود را برای کاربرانی نشان می دهد. این کلمات کلیدی را به عنوان بخشی از یک جستجو وارد گوگل می کنند. نتایج جستجوی پرداخت شده معمولاً در بالا و پایین صفحه نشان داده می شوند. یک نماد تبلیغات کوچک (Ad) نیز در کنار آن ها قرار دارد.

از طرف دیگر ، شبکه نمایش به تبلیغ دهندگان این فرصت را می دهد تا تبلیغات بنر خود را در وب سایت هایی که بخشی از شبکه گوگل هستند ، نشان دهند.

رنک AD چیست؟

سیستم گوگل ادوردز اصولاً یک حراج مستقیم است. در آن تبلیغ کننده برای تأمین موقعیت خاص آگهی در سیستم AdWords پیشنهاد می دهد. بسته به رقابت و پیشنهاد قیمت توسط سایر تبلیغ کنندگان ، تبلیغ کننده یا موقعیت دلخواه را بدست می آورد. یا اینکه مربوط به جایگاه پایین تری است. موقعیت واقعی تبلیغات شما توسط دو عامل تعیین می شود. حداکثر پیشنهاد شما در نمره کیفیت شما ضرب می شود.

در حالی که حداکثر پیشنهاد مبلغی است که مایل هستید با کلیک بازدیدکنندگان بر روی آگهی شما بپردازید. نمره کیفیت به میزان بهینه سازی آگهی ، صفحه کیفیت کیفیت ، میزان کلیک مورد انتظار شما و ارتباط آگهی شما با جستجوگران اشاره دارد. هرچه رتبه تبلیغات شما بهتر باشد ، تبلیغ شما در نتایج جستجوی گوگل بالاتر نشان داده می شود.

تبلیغات با کیفیت بالا و کمپین های ادوردز با عملکرد خوب همچنین توسط گوگل با هزینه های تخفیف برای هر کلیک ، موقعیت های بالاترین رتبه در تبلیغات جایزه می گیرند. به احتمال زیاد در بالاترین سطح از لیست های جستجو طبیعی نشان داده می شوند.

آیا می دانید مدل CPI یا همان شاخص قیمت مصرف کننده چیست؟ چگونه محاسبه می شود؟ یا اینکه اصلا علت اهمیت آن چیست؟ پیشنهاد می کنم مقاله مدل CPI و علت اهمیت آن را مطالعه نمایید.

 

چگونه-Google-AdWords-شارژ-می-کنیم؟?

چگونه از گوگل ادوردز استفاده کنیم؟

برای استفاده از گوگل ادوردز، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. اهداف حساب خود را تعیین کنید. به عنوان مثال ، اگر از Google Ads خود برای ایجاد نام تجاری استفاده می کنید. ساختار حساب و ویژگی هایی که استفاده می کنید کاملاً متفاوت خواهد بود.
  2. با تعیین اینکه مشتریان ایده آل شما چه کسانی هست؟ چه کاری انجام می دهند؟ به دنبال چه چیزی هستند و با چه دستگاهی شخصیت مخاطب را ایجاد می کنند
  3. برای کشف ، هزینه ، رقابت و حجم عبارات جستجو در هر مرحله از جستجوی خود ، تحقیق کلمات کلیدی را با استفاده از ابزارهایی مانند SEMrush انجام دهید.
  4. حساب AdWords خود را در کمپین های تبلیغاتی مختلف و گروه های تبلیغاتی ساختار دهید. هر کدام دارای کلمات کلیدی و تبلیغات مرتبط هستند.
  5. هنگامی که کلمات کلیدی مرتبط با تجارت خود را لیست کردید. می توانید با قیمت پیشنهادی روی کلمات کلیدی ، تبلیغات خود را در نتایج جستجو قرار دهید. اگر رقابت برای کلمات کلیدی زیاد باشد. هزینه شما برای کلیک (CPC) برای پیشنهاد دادن خیلی زیاد است. در این حالت ، بهتر است گرانول دریافت کنید و برای کلمات کلیدی طولانی مدت که مربوط به تجارت هستند پیشنهاد دهید.
  6. نسخه آگهی را ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی مرتبط ، یک سرفصل جذاب ، یک دعوت نامه برای اقدام واضح و پسوند تبلیغات را در آن گنجانده اید.
  7. یک صفحه فرود مناسب برای موبایل طراحی کنید. که آن صفحه بر مزایا و ویژگی های محصول یا خدماتی که می خواهید بفروشید متمرکز شود. دارای تصاویر با کیفیت خوب ، فرم و یک دعوت به کار واضح باشد
  8. برای ردیابی تبدیل کد گوگل آنالیتیکس را در وب سایت قرار دهید.
  9. کلید یک کمپین تبلیغاتی موفق بهینه سازی معمول و تست A / B برای کپی کردن آگهی ها و صفحه های فرود شما است.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. گوگل ادوردز چیست و چگونه کار می کند؟

?