سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محتوای با کیفیت چیست؟

?

محتوای با کیفیت چیست؟

دانستن نحوه نوشتن محتوای با کیفیت به شما کمک می کند بازدیدکننده بیشتری داشته باشید. در نیتجه نرخ پرش پایین تر و تبدیل بیشتری داشته باشید. همچنین ایجاد محتوای مناسب را تا حدودی دشوارتر است. زیرا هر کاربری متفاوت است. هر کاربر قصد جستجوی متفاوتی دارد و هر کاربر می داند که چه می خواهد اما متأسفانه ممکن است شما دقیقا این را ندانید.

اگرچه در نهایت کیفیت مطالب شما توسط کاربران شما تعیین می شود. اما چند مرحله وجود دارد که می توانید مطمئن شوید در نهایت به محتوای کاملاً متفکر، خواندنی و جذاب دست پیدا خواهید کرد. در ادامه به روش هایی برای ایجاد محتوای با کیفیت می پردازیم.

افزایش ترافیک سایت می تواند به شما در رتبه بندی موتور جستجو و بهینه سازی سئو کمک کند. پیشنهاد می کنم برای آشنایی با نکاتی برای افزایش ترافیک سریع تر به لینک مقابل مراجعه نمایید. 20 نکته سریع بازاریابی محتوا برای افزایش ترافیک

 

محتوای-با-کیفیت-چیست؟?

1- برای مخاطبانتان بنویسد، نه برای خود

اگر سایت تجارت الکترونیکی دارید، می خواهید کاربران شما در مورد محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید بدانند. اگر یک وبلاگ نویس هستید، می خواهید خوانندگان شما را بشناسند و موضوعات مورد علاقه شما را بشناسند. البته این مواردی است که می خواهید درباره آنها بنویسید. با این حال، مهم است که به آنچه کاربران شما واقعاً می خواهند در مورد آن بخوانند، توجه کنید. آنها چه رویدادها یا اخباری را دنبال می کنند که می توانید با کسب وکار خود ارتباطی بین خود و علایق آن ها برقرار کنید.

اولین قدم در ایجاد محتوایی که کاربران آن را با کیفیت بالا می دانند، ایجاد اطمینان از اطلاعات محتوایی است که به دنبال آن هستند. برای اینکه بدانید کاربران شما به دنبال چه اطلاعاتی هستند. باید تحقیق مناسب در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید. این به شما کمک می کند در مورد موضوعات مورد نظر بنویسید و مخاطب شما از چه کلماتی استفاده می کند. این همچنین به رتبه بندی شما در موتور های جستجو کمک می کن. زیرا بازدیدکنندگان بیشتر و نرخ پرش کمتر به گوگل می گویند صفحه شما نتیجه خوبی برای نمایش در نتایج جستجو است.

2- فکر کردن به هدف و قصد کاربر از جستجو

قصد از جستجو اصطلاحی است که برای توصیف هدف مخاطب هنگام جستجوی آنلاین استفاده می شود. اینکه هدف کاربران از جستجو چه چیزی است. به نبال پاسخ سوالی هستند. یا اینکه قصد خرید چیزی را به صورت آنلاین دارند. هدف جستجوی شخصی تفاوتی در نحوه ارزیابی کیفیت محتوای شما ایجاد می کند. سپس آنها مدت بیشتری در صفحه شما می مانند.

مهم است که هنگام ایجاد محتوا برای یک صفحه خاص، قصد جستجو را در نظر داشته باشید. به همین دلیل است که به شما توصیه می کنیم اهداف خود را با اهداف جستجوی مختلفی که کاربران در نظر دارند مطابقت دهید.

توجه به هدف جستجوی کاربران، به شما کمک می کند تا تمرکز محتوای خود را تعیین کنید. اینکه چه فراخوانی برای اقدامات را می خواهید به آن صفحه یا پست خاص اضافه کنید. یک راه عالی برای شروع با این کار اتخاذ یک طرز فکر طراحی محتوا است. این کار به شما کمک می کند محتوای کاربر محور را بر اساس نیازهای واقعی تولید کنید.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب می توانید بر روی لینک روبری کلیک نمایید. چگونگی افزایش کیفیت محتوا

?