سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امکانات گوگل بعد از شیوع کرونا

?

امکانات گوگل بعد از شیوع کرونا

نحوه کمک کاربران

تأثیری که COVID-19 بر کسب و کارهای کوچک و نحوه ارتباط آنها با مشتریان خود داشته است. از نزدیک در سرچ گوگل و Maps می توان مشاهده کرد. مردم در سراسر جهان به دنبال راه هایی برای ادامه حمایت از کتابفروشی های گوشه ای ، محل های آبیاری محلی و سایر مشاغل تجاری هستند که به محله هایشان شخصیت می بخشد. حتی اگر از راه دور باشد.

برای کمک به کسب و کارهای محلی در اشتراک گذاری چگونگی حمایت جوامع خود از آن ها در طول COVID-19 ، اخیراً گوگل به بازرگانان شش کشور اجازه داده است. که لینک های پشتیبانی برای اهدا و کارت های هدیه را به نمایه های تجاری خود در گوگل اضافه کنند.گوگل لینک های پشتیبانی را برای بازرگانان 18 کشور دیگر مانند ایتالیا ، اسپانیا و ژاپن ارائه می دهید. همچنین گوگل برای کمک های مالی با PayPal و GoFundMe همکاری ها مشترک داشته است. برای کارت های هدیه ، بازرگانان می توانند مستقیماً به صفحه مربوطه در وب سایت خود یا پیشنهادات کارت هدیه خود با یکی از شرکای واجد شرایط ما ، که شامل Square ، Toast ، Clover و Vagaro است ، لینک دهند.

مردم در سراسر جهان به دنبال کمک هستند. با علاقه جستجوی جهانی در چگونه به کسب و کارهای کوچک کمک کنیم. در مارس 2020 به بالاترین حد خود رسیده بود. بیش از 700 درصد از فوریه افزایش یافته است. برای کمک به ارتباط آن ها با کسب و کارهای نزدیک به نیاز ، این امکان را برای افراد فراهم کرده است. تا شما به جستجوی کسب وکار محلی مورد علاقه خود بپردازید. ببینند آیا لینک های اهدا یا کارت های هدیه را به نمایه کسب و کار خود اضافه کرده اند. در ادامه چند مورد از بروز رسانی های گوگل برای کمک به کسب وکار ها در طول بحران COVID-19 را با هم بررسی می کنیم.

اقتصاد دیجیتال یک اصطلاح جمعی برای کلیه معاملات اقتصادی است که در اینترنت رخ می دهد. برای آشنایی بیشتر با اقتصاد دیجیتال پیشنهاد می کنم مقاله اقتصاد دیجیتال چیست را حتما مطالعه نمایید. 

 

امکانات-جدید-گوگل-برای-کمک-در-دوران-کرونا?

فروش محصولات به صورت رایگان در گوگل

گوگل در 21 آوریل اعلام کرد:

نتایج جستجو در برگه خرید گوگل در درجه اول شامل لیست رایگان محصولات است. به تجار کمک می کند بدون درنظر گرفتن تبلیغ در گوگل ، ارتباط بهتری با مصرف کنندگان برقرار کنند. با صدها میلیون جستجوی روزانه در گوگل ، بسیاری از خرده فروشان اقلام مورد نیاز مردم را در انبار و آماده حمل دارند. اما به صورت آنلاین کمتر قابل یافت هستند.

  • تبلیغ کنندگان: این تغییر به این معنی است. که کمپین های پولی اکنون می توانند با لیست های رایگان تقویت شوند.
  • خرده فروشان: با انتخاب تغذیه محصولات موجود در سطح برنامه گوگل ، می توانید محصولات خود را در لیست های رایگان قابل شناسایی کنید.
  • کاربران موجود در مراکز فروش و تبلیغات خرید: اگر شما سطوح برنامه گوگل را مشاهده کرده باشید. ممکن است از قبل واجد شرایط باشید که محصولات خود را در لیست های رایگان نشان دهید. هیچ مرحله دیگری برای شرکت لازم نیست. ا
  • کاربران جدید مراکز فروش گوگل: گوگل در تلاش است. روند حمل و نقل را ساده کند.

شراکت گوگل

گوگل با PayPal همکاری جدیدی دارد که به بازرگانان امکان می دهد حساب های خود را لینک دهند. آن ها همچنین با شرکای موجود مانند Shopify ، WooCommerce و BigCommerce همکاری می کنند. تا تجارت دیجیتال را برای کسب و کارها در هر اندازه قابل دسترسی تر کنند.

بهترین روش های منتشر شده برای وب سایت های آموزشی

تحت COVID- 19 منابع و راهنمایی، توصیه گوگل به سایت های آموزشی کمک ارائه شده. تا ابزار و محتوای آن ها راحتر پیدا شوند. توصیه های زیر گنجانده شده است:

  • مطمئن شوید که ابزار یا محتوای رایگان شما بدون نیاز به ورود در دسترس است. زیرا صفحات پنهان شده در پشت ورود توسط گوگل بات خزیده و نمایه نخواهند شد. به این معنی که این صفحه در جستجوی گوگلرا نشان داده نمی شود.
  • اگر اخیراً صفحات ، دروس یا منابع جدیدی را به سایت خود به روز کرده یا اضافه کرده اید. از گوگل بخواهید URL های شما را دوباره بازیابی و مجدداً در آن ها بازنگری کند. این کار را می توان از طریق ابزار بازرسی URL برای صفحات منفرد یا از طریق یک فایل نقشه سایت برای بسیاری از صفحات انجام داد.
  • اگر اطلاعیه های مربوط به ویروس کرونا دارید. مانند اطلاعیه های تعطیلی مدارس یا اطلاعیه های بهداشت ، باید داده های ساختاریافته ویژه را به صفحات وب خود اضافه کنید. برای کسانی که امکان ایجاد تغییر در HTML را ندارند یا اطلاعیه فوری دارند. می توانید اطلاعیه را در سرچ کنسول ارسال کنند.
  • بررسی کنید کدام وب سایت شما مربوط به ویروس کرونا می باشد. وب سایت شما در جستجوی گوگل رتبه بندی می شود. همچنین بررسی نرخ کلیک در گوگل سرچ کنسول بررسی می گردد. اطمینان حاصل کنید که هر پاسخی که ارائه می دهید دقیق است.
  • گوگل ترندز را زیر نظر داشته باشید. تا ببینید افراد در حال جستجو برای چه چیزی هستند. با استفاده از این داده ها به سوالاتی که باید در محتوا به آن ها پاسخ دهید ، می پردازند.
  • منابع جدید توسعه دهنده وب را بررسی کنید. تا مطمئن شوید وب سایت شما در هنگام شیوع COVID-19 در دسترس ، ایمن و قابل استفاده است.

حهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. امکانات جدید گوگل برای کمک در دوران کرونا

?