سفارش تبلیغ
صبا ویژن

SMTP چیست؟

?

SMTP چیست؟

SMTP مخفف Simple Mail Transfer Protocol است. یک استاندارد صنعتی برای ارسال پیام یا ایمیل الکترونیکی است. از احراز هویت مناسب استفاده می کند که احتمال تحویل صحیح ایمیل های شما را افزایش می دهد. نام دیگر آن پروتکل انتقال ایمیل ساده می باشد.

اگر وب سایتی دارید، ممکن است ایمیل های خودکار برای کاربر را راه اندازی کرده باشید تا به کاربران درباره فعالیت آن ها در سایت خود اطلاع دهید. به عنوان مثال، هنگامی که آن ها حساب جدیدی ثبت می کنند. رمز عبور خود را تغییر می دهند، کالایی را سفارش می دهید، کالایی را خریداری می کنید و …

 

ایجاد یک نظرسنجی خوب که بتواند نرخ پاسخ خوبی را به همراه داشته باشد می تواند در رشد کسب و کار شما تاثیر زیادی داشته باشد. اما چگونه باید نظر سنجی موثری ایجاد کرد؟ پیشنهاد می کنم جهت آشنایی بیشتر مقاله نحوه ایجاد یک نظرسنجی موثر را حتما مطالعه نمایید.

SMTP-چیست؟?

اما بسیاری از اوقات، ایمیل های معاملاتی شما ممکن است به صندوق ورودی کاربران نرسند. ممکن است به دلیل عدم برقراری ارتباط ، مقدار زیادی پول از دست بدهید. دلیل اصلی این مشکل این است که سیستم پستی شما به درستی پیکربندی نشده است. به عنوان مثال، اگر از وردپرس استفاده می کنید. این مشکل به این دلیل رخ می دهد که عملکرد () نامه پیش فرض PHP آن توسط اکثر سرویس های هاست به درستی پیکربندی نشده است.

راه حل این مشکل استفاده از سرویس SMTP است که احراز هویت ایمیل را به درستی برای شما پیکربندی می کند. SMTP برای سایت های تجارت الکترونیکی ، حتی می تواند اضطراری باشد که کاربران ایمیل های خود را دریافت کنند. شما می خواهید مطمئن شوید که مواردی مانند تأیید و فاکتور سفارش مشتری، اعلان های حمل و نقل، تایید تحویل و اطلاعات بیشتر مربوط به سفارش در حال انجام است. جهت موفقیت آمیز و قابل اعتماد در بازاریابی از طریق ایمیل ، باید یک سرویس SMTP با کیفیت بالا انتخاب کنید.

1- SMTP.com (بهترین سرویس SMTP)

SMTP.com بهترین سرویسی است، که می توانید از آن استفاده کنید. این سرویس بیش از 22 سال تجربه دارد و بیش از 100000 کسب و کار از جمله شرکت هایی مانند Best Buy و T-Mobile به آن اعتماد دارند. با استفاده از SMTP.com، ارسال و پیگیری حجم زیادی از ایمیل ها ضمن اطمینان از تحویل سریع، آسان است. این سرویس اطمینان می دهد که ایمیل های معاملاتی شما بدون تاخیر به صندوق ورودی مشترکان شما می رسد.

SMTP.com یک افزونه Reputation Defender ارائه می دهد که سلامت لیست ایمیل شما را رصد می کند. ایمیل ها را از قرار گرفتن در لیست سیاه ارائه دهندگان خدمات اینترنت (ISP) محافظت می کند. از رسیدن ایمیل ها به مخاطبان شما اطمینان می یابد. شما می توانید SMTP.com را در کمترین زمان تنظیم کنید. زیرا به راحتی با پلتفرم های محبوب از جمله وردپرس ادغام می شود. همچنین ارسال امن از طریق رمزگذاری SSL را نیز فراهم می کند و هرزنامه را مسدود می کند. علاوه بر این، این سرویس پشتیبانی 24 ساعته از مشتری و گزارش های تحلیلی دقیق را ارائه می دهد که تحویل ایمیل و عملکرد تعامل را نشان می دهد.

2- Mailjet (سرویس قابل اعتماد SMTP)

Mailjet یکی دیگر از محبوب ترین ارائه دهنده های SMTP است. برای تیم های پر سرعت که می خواهند یک راه حل کامل برای ایمیل مارکتینگ خود داشته باشند، طراحی شده است. این ایمیل ساز آسان برای استفاده را ارائه می دهد که از طریق آن می توانید فقط با چند کلیک ایمیل ریسپانسیو و جذاب ایجاد کنید.

Mailjet یک سرور SMTP رایگان ارائه می دهد که به شما امکان می دهد با زیرساخت تحویل قوی ایمیل های زیادی ارسال کنید. راه اندازی سرور SMTP با Mailjet بسیار آسان است. همچنین می توانید سرویس SMTP را با هر سیستمی ادغام کنید. با ارائه انواع پورت ها، از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار می شوید. زیرا می توانید پورت مناسب مشتری یا ISP خود را انتخاب کنید. همچنین برای ایمن سازی ایمیل های خود رمزگذاری TLS یا SSL دریافت می کنید.

Mailject به دو صورتی رایگان و پولی خدمات رسانی می کند. سرویس رایگان Mailjectتعداد 6000 ایمیل در ماه یعنی 200 ایمیل در روز ارائه می دهد. نسخه پولی آن نیز از 8.69 دلار در ماه برای هر سال صورتحساب شروع می شود و شما ماهانه 30000 ایمیل دریافت می کنید.

3- Mailgun (برترین سرویس ایمیل SMTP)

Mailgun یک ارائه دهنده SMTP فوق العاده قدرتمند برای توسعه دهندگان است. زیرساخت ارسال ایمیل قدرتمند آن به شما امکان می دهد میلیون ها ایمیل معامله ای و انبوه را با نرخ تحویل بالاتر ارسال کنید. به راحتی می توانید از Mailgun با یک وب سایت وردپرس استفاده کنید. پلاگین محبوب SMTP WP Mail SMTP همچنین یکپارچه سازی بومی با Mailgun را برای اتصال روان به سایت وردپرس شما ارائه می دهد. Mailgun یک سرویس SMTP بسیار مقیاس پذیر است. با این حال، این برای کاربران سطح مبتدی کاملا پیچیده است.

Mailgun برنامه های قیمت گذاری پرداخت به شما ارائه می دهد که هر ماه 10000 ایمیل اول و 100 اعتبار سنجی رایگان را به شما ارائه می دهد. برای 20،000 ایمیل در هر ماه، شما باید 5 دلار در ماه بپردازید. اگر آدرس IP اختصاصی می خواهید، باید با یک برنامه تولید که هزینه آن ماهیانه 79 دلار است، ثبت نام کنید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 5 سرویس عالی SMTP برای ایمیل مارکتینگ

?