سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

?

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام بعد از اینکه توسط فیس بوک در سال 2013 خریداری شد. امکان تبلیغات را برای انتخاب مشاغل شروع کرد. بعد از اینکه تبلیغات اینستاگرام را در سال 2015 برای همه مشاغل باز کردند. رشد چشمگیری داشت و تا سال 2017 به 1 میلیون تبلیغ رسید.

تبلیغات اینستاگرام درست در قسمت مدیر تبلیغات فیس بوک مدیریت می شود. به تبلیغ دهندگان امکان دسترسی به انبوه گزینه های هدف گیری را می دهد. همچنین ایجاد تبلیغات برای هر دو سیستم عامل را به طور همزمان امکان پذیر می کند.

برای تبلیغات فقط در اینستاگرام، می توانید تبلیغاتی را ایجاد کنید. که در فید مخاطبان شما نمایش داده می شود و همچنین تبلیغات Story که در بین کاربران Stories پخش می شود ، همانطور که کاربران از Story به Story ضربه می زنند.

 

همه ما دوست داریم بتوانیم در مدت زمان کم تعداد فالوئران پیج کاری خود را افزایش دهیم. اما چگونه؟ به شما پیشنهاد می کنم یه سری به لینک روبرو بزنید و راهکار های افزایش فالوئر را یاد بگیرید و لذت ببرید. 7 روش افزایش فالوئر اینستاگرام

 

تبلیغات-اینستاگرام-چیست؟?

چرا باید از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید؟

اگرچه استراتژی های طبیعی شبکه های اجتماعی در ابتدا مقرون به صرفه به نظر می رسند. اما وقت گیر هستند، به آزمایش و خطای زیادی نیاز دارند. فقط در صورت مخالفت با الگوریتم های همیشه در حال تغییر شبکه های اجتماعی، می توانند شما را تا این حد مجبور کنند.

به همین دلیل تمرکز بر استراتژی رسانه های اجتماعی که شامل هر دو تاکتیک طبیعی و پولی است بسیار مهم است. به این ترتیب شما بهترین های هر دو روش را بدست می آورید. شما به طور فعال با مخاطبان خود درگیر می شوید و مطالب را به فید اینستاگرام خود ارسال می کنید.

تبلیغات اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم بصری راهی عالی برای نمایش محصولاتتان را به شما می دهد و با خرید در اینستاگرام ، حتی می توانید تبدیل شدن افراد به مشتری را از قبل نیز راحت تر کنید. درادامه به 6 مرحله موفقیت تبلیغات در اینستاگرام می پردازیم.

1-هدف تبلیغات خود را انتخاب کنید

به محض ایجاد یک کمپین جدید ، اولین قدم شما در ایجاد تبلیغات اینستاگرام انتخاب هدف تبلیغ شما خواهد بود. شما باید بدانید هدف اصلی شما این تبلغاتی که می خواهید انجام دهید چیست. اهداف مختلفی می توانید از ایجاد تبلیغات داشته باشید. مانند:

  • معرفی برند: ایده آل برای جلب توجه کاربرانی است که با تبلیغ شما درگیر می شوند و معرفی عمومی را در مورد برند شما ایجاد می کنند.
  • روش های دسترسی: این مورد برای مارک هایی است که سعی می کنند در معرض دید بیشترین افراد ممکن قرار بگیرند.
  • جذب مخاطب: اگر هدف شما این است که کاربران از یک سایت ، صفحه اصلی یا برنامه بازدید کنند ، یک هدف ترافیکی عالی است.
  • آشنایی و نصب اپلیکیشن شما: این هدف این است که برندها کاربران را به فروشگاه برنامه برای بارگیری یا خرید برنامه ها راهنمایی می کنند.
  • معرفی فروشگاه و محل کار خود: این برای کسانی که مکانهای تجاری متعددی را تبلیغ می کنند برای بازدید بیشتر در فروشگاه مناسب است.

در انتخاب هدف خود هوشمند باشید. اگر هدفی را انتخاب کنید که منطقی نباشد. مانند ایجاد یک تبلیغ ترافیک برای یک ویدیو یا یک پیام برای قرار دادن بازده خوبی نمی تواند داشته باشد.

 

2- انتخاب اسم کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خود

پس از انتخاب هدف تبلیغات، صفحه گسترش می یابد و به شما امکان می دهد نام کمپین خود را بگذارید. این بهترین روش برای پیگیری تبلیغات شما و مدیر آن است. بنابراین اکیداً توصیه می کنیم که هر کمپین را با قصد و نامگذاری قبلی اعلام کنید.

چه چیزی را تبلیغ می کنید؟ آیا این یک تبلیغ ماهانه است؟ ماه ایجاد شده را اضافه کنید. نام تبلیغات را وارد کنید. یک روش نامگذاری پیدا کنید که برای شما مناسب باشد و به شما کمک کند تبلیغات خود را به راحتی پیدا کنید و عملکرد آنها را ردیابی کنید.

در حالی که ما اینجا هستیم، شما همچنین می توانید انتخاب کنید که یک تبلیغ آزمایشی تقسیم شده را شروع کنید. انواع مختلف را امتحان کنید. همچنین تصمیم بگیرید که بودجه خود را در بین مجموعه تبلیغات بهینه کنید یا خیر.

تست تقسیم یا تست A / B به شما امکان می دهد تغییرات مختلف آگهی ها یا مجموعه آگهی ها را در برابر یکدیگر آزمایش کنید و بیشترین بودجه را به آگهی ای که بهترین عملکرد را دارد اختصاص دهید.

بهینه سازی بودجه کمپین بودجه تبلیغات شما را به طور خودکار بین مجموعه تبلیغات توزیع می کند. شما می توانید این کار را انجام دهید ، یا اینکه براساس آزمایشات و نتایج قبلی خود ، میزان هزینه هر مجموعه آگهی را به صورت دستی تنظیم کنید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک مقابل کلیک نمایید. 6 مرحله موفقیت تبلیغات در اینستاگرام

?