سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین افزونه های Reading List کروم

بهترین افزونه های Reading List کروم

افزونه های reading list کروم ابزاری مفید جهت بهره وری است. به شما امکان می دهد صفحات وب را برای خواندن بعدا خود سازماندهی و ذخیره کنید. افزونه های reading list برای بهره وری یک انتخاب عالی هستند. این امر به ویژه در مورد دانش آموزان، محققان یا هر کسی که سعی می کند. خود را در خواندن به چالش بکشد کمک می کند.

تفاوت Reading List ها و بوک مارک ها

ممکن است فکر کنید که می توانید برای خواندن آنلاین بعدا بوک مارک(نشانه گذاری) کنید. اما استفاده از reading list بهتر است.زیرا reading list ها به شما امکان می دهد موارد را به عنوان خوانده شده یا خوانده نشده علامت گذاری کنید. بدون اینکه مجبور به حذف آن ها باشید. بسیاری نیز گزینه هایی برای مرتب سازی بوک مارک های شما بر اساس اولویت ارائه می دهند. هنگامی که شروع به استفاده از reading list می کنید. دیگر نمی توانید به بوک مارک ها برگردید.

1- افزونه Pocket

Pocket یک لیست خواندن(reading list) قوی و برنامه اجتماعی است. Pocket علاوه بر ذخیره لینک ها، محتوای جدیدی را پیشنهاد می کند. به شما کمک می کند تا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

وقتی صفحه ای را به Pocket اضافه می کنید. مقالات مشابهی را که ممکن است دوست داشته باشید پیشنهاد می کند. همچنین به شما امکان می دهد صفحات خود را با استفاده از برچسب ها مرتب کنید. بنابراین نگران از بین رفتن همه صفحات اضافی نباشید. به راحتی، Pocket در همه دستگاه های شما کار می کند. می توانید از برنامه آن برای موبایل برای اندروید و iOS استفاده کنید. این برنامه ها ویژگی های اضافی مانند ادغام توییتر، فید دیسکاور و شبکه های اجتماعی را ارائه می دهند.

2- افزونه PageMarker

PageMarker یک افزونه ساده است که به شما امکان می دهد صفحات ذخیره شده خود را مرتب کرده و یادداشت کنید. این برای دانشجویان عالی است. زیرا می توانید از آن به عنوان یک ابزار مدیریت تحقیق استفاده کنید.

برای استفاده از آن، برخی از پوشه ها را از PageMarker وب اپلیکیشن ایجاد کنید. سپس می توانید لینک جدیدی را که در آن ذخیره می کنید انتخاب کنید. پیدا کردن آن ها را با برچسب ها حتی ساده تر کنید. همچنین می توانید در هر صفحه ای که ذخیره می کنید. یادداشت هایی بنویسید و نقل قول های خوب یا جزئیات مهم را انتخاب کنید.

پیشنهاد می کنم جهت آشنایی با برترین مرورگرهای اندرویدی مقاله خبری بهترین مرورگر اندروید را از دست ندهید.

3- افزونه Reading List

فریب نام عمومی این افزونه را نخورید، Reading List یک افزونه شیک و غنی از ویژگی ها است. هر چیزی را که بعد از یک هفته اضافه کنید حذف می کند. بنابراین اگر به انگیزه نیاز دارید، این کار را برایتانانجام می دهد! این نیز یک روش خودکار مناسب برای حذف لینک هایی است که دیگر علاقه ای به آن ها ندارید. اگر تمایل دارید مطالب را فورا یا اصلا نخوانید. به همین ترتیب، می تواند به چالش خواندن کمک کند. اگرچه اگر کتاب های الکترونیکی می خوانید گزینه های بهتری وجود دارد.

Reading List لینک ها را در گروه ها بر اساس تاریخ ذخیره شده و جدیدترین آن ها در بالا سازماندهی می کند. Reading List تنها با کلیک روی موردی، آن را حذف نمی کند. برای حذف لینکی از لیست خود، باید روی X ضربه بزنید که وقتی روی آن نشانگر نشان می دهید ظاهر می شود.

در نهایت، هنگام اضافه کردن نام لینک، می توانید آن را سفارشی کنید. بنابراین اگر تمایل دارید محتوای یک صفحه را فراموش کنید. می توانید خود عنوان بعدی را در عنوان عنوان بگذارید. این کار مفید است زیرا هیچ برچسب یا ویژگی جستجو وجود ندارد.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 7 افزونه عالی کروم برای reading list