سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی میت بوک E هواوی

?

معرفی میت بوک E هواوی

 از زمان تحریم آمریکا، هواوی توجه خود را به سمت سایر بخش های الکترونیکی مصرفی مانند لپ تاپ ها معطوف کرده است. رویداد بزرگ این شرکت چینی در 17 نوامبر شاهد عرضه ساعت‌های هوشمند جدید و همچنین یک لپ‌تاپ قابل تبدیل کاملا جدید به نام هواوی میت بوک E بود.

اگر به خاطر داشته باشید، این اولین لپ‌تاپ هیبریدی این برند نیست. یکی از اولین لپ‌تاپ‌های هواوی در سال 2016 که به سادگی معرفی میت بوک نامیده می‌شود. یک لپ‌تاپ 2 در 1 بود. قابل حمل بودن همچنان یکی از بزرگترین نقاط فروش میت بوک E جدید است. واضح است که هوآوی به دنبال تسخیر بازار تحت سلطه شرکت هایی مانند آیپد Pro اپل و سری سرفیس Pro مایکروسافت است.

بررسی کلی میت بوک E هواوی

هواوی میت بوک E که با صفحه نمایش اولد، صفحه کلید مغناطیسی هوشمند و پشتیبانی از شارژ سریع عرضه می شود.

اپل از طراحی جدید مک بوک پرو های خود رونمایی کرد. جهت آشنایی بیشتر سری به مقاله رونمایی از مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی با طراحی جدید بزنید.

بررسی-کلی-میت-بوک-E-هواوی?

معرفی میت بوک که هم به عنوان تبلت و هم به عنوان کامپیوتر قابل استفاده است چندی پیش انجام شد. هواوی در رویدادی که در چین برگذار کرد. علاوه بر میت بوک، ساعت‌های هوشمند Watch GT Runner و GT 3، هدست واقعیت مجازی هواوی VR Glass و گوشی هوشمند تاشو Mate X2 Collector’s Edition را نیز معرفی کرد.

معرفی میت بوک E با ساختار سبک و نازک خود، که در مورد سهولت قابل حمل بودن قاطعانه است. با سیستم عامل ویندوز 11 از قبل بارگذاری شده است. لپ تاپ 2 در 1 در مجموع 3 حالت را به کاربران ارائه می دهد که برای اهداف مختلف استفاده می شود.

طراحی معرفی میت بوک E

هواوی میت بوک E دارای 7.9 میلی‌متر ضخامت است. وزن آن حدود 709 گرم که آن را نسبت به لپ‌تاپ‌های سنتی سبک‌تر و قابل حمل‌تر می‌کند. دارای صفحه نمایش 12.6 اینچی OLED با رزولوشن 2560×1600 با طیف رنگی 100% DCI-P3، نسبت تصویر 16:10 و روشنایی 600 نیت است. بسیار شبیه متا پد پرو 12.6 می باشد. این نوت بوک تبدیل پذیر دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه 90 درصد است که از چهار طرف حاشیه های بسیار نازک را تضمین می کند.

معرفی میت بوک E با پوششی ملایم در پشت با دو انتخاب رنگ آبی ستاره ای و خاکستری سحابی عرضه می شود. همراه با دو صفحه کلید مختلف ارائه می شود. یکی با طراحی پایه ساده و دیگری صفحه کلید با اندازه کامل با چیزی که هواوی آن را طراحی اسلاید ریلی می نامد. دومین لوازم جانبی صفحه کلید فقط با پردازنده i7 عرضه می شود. دارای یک پورت USB-C به همراه نور پس زمینه قابل تنظیم است.

توجه داشته باشید که صفحه کلید از ویژگی اشتراک هواوی از طریق NFC نیز پشتیبانی می کند. برای اتصال چند صفحه‌نمایش به سادگی می‌توانید روی تلفن هوشمند یا تبلت هوآوی خود ضربه بزنید تا به لپ‌تاپ متصل شوید. هنگامی که میت بوک E را به صفحه کلید متصل می کنید. به طور خودکار وارد حالت لپ تاپ ویندوز 11 می شود. به همین ترتیب، به سادگی آن را از لوازم جانبی صفحه کلید به حالت تبلت بردارید.

مست بوک E همچنین با پشتیبانی از نسل دوم Huawei M-Pencil عرضه می شود. همانند MatePad های خود، این لپ تاپ از جداسازی مغناطیسی با قلم پشتیبانی می کند و می تواند آن را به صورت بی سیم نیز شارژ کند. در نهایت، لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر دارای یک دکمه پاور با اثر انگشت در کنار خود برای امنیت بیشتر است.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. معرفی میت بوک E هواوی با نمایشگر اولد

?