سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی که هنگام عقد قرارداد مارکت پلیس باید بدانید

?

نکاتی که هنگام عقد قرارداد مارکت پلیس باید بدانید

1- همیشه یک قرارداد کتبی داشته باشید

فقط با دست دادن به هم یا پاسخ مثبت دادن موافقت خود را برای انجام کارهای مستقل اعلام نکنید. شما همیشه باید یک قرارداد کتبی داشته باشید که خلاصه ای از کارهایی که باید انجام شود. شرایط تجاری و سایر جزئیات حقوقی که ممکن است خواندن آن ها خسته کننده باشد. اما در واقع می تواند شما را در مشکلات زیادی نجات دهد.

یافتن قراردادهای نمونه کار سختی نیست. اما مطمئنا داشتن وکیل اولین گزینه مناسب است. اگر بودجه لازم برای استخدام یک وکیل خوب ندارید. ببینید آیا انجمن های حقوقی حقوقی در اطراف منطقه خود دارید که می توانید آنها را بررسی کنید.

همچنین ، برخی از وب سایت ها هستند که قالب های اسناد قانونی و فرم های حقوقی را می فروشند. همچنین برخی منابع اینترنتی رایگان وجود دارد که الگوها و رهنمودهای قرارداد را برای طراحان ارائه می دهد. حتی می توانید با جستجوی الگوهای قرارداد طراحی در گوگل شانس خود را امتحان کنید.

2- تخمین شرایط و ضمانت های لازم

هنگام شروع یک پروژه جدید با مشتری فعلی یا مشتری احتمالی ، همیشه ابتدا زمان پروژه را تخمین بزنید. دادن کمی وقت اضافی به تخمین چیز خوبی است. در صورت بروز هرگونه گرفتاری غیر منتظره ، شما را تحت پوشش قرار خواهد داد.

برخی از موارد وجود دارد که برای آن ها سخت است زمان ارزیابی شود. از جمله قلم های خاص یا تصاویر سهام که مشتری بعدا می خواهد بخرد. در چنین مواردی ، برآورد خود اعلام کرده ام که این هزینه ها به مانده مشتری اضافه خواهد شد. التبه اگر در طراحی مارکت پلیسی که انجام می دهید مواردی وجود دارد که احتمالا قیمت تمام شده را تحت تاثیر قرار می دهند. حتما در قرار ذکر شود که این موارد با توجه به قیمت روز محاسبه خواهند شد.

ای نکته را نیز باید در نظر داشته باشید. که مارکت پلیس ها به دلیل کار بیشتری که دارند نسبت به وبسایت های معمولی قیمت تمام شده بالاتری نیز دارند.

همچنین توجه داشته باشید که حین بستن قرارداد برای جلوگیری از مشکلات احتمالی بهتر است که به عنوان مشتری یک ضمانت نامه دریافت کنید. البته اگر با شرکت معتبری قرارداد می بندید چنین کاری لزومی نداردو خود قرارداد شما ضمانت نامه است. اما اگر کار طراحی مارکت پلیس خود را به فریلنسر می سپارید. بهتر است حین عقد قرار داد یک چک ضمانت تحویل بگیرد.

همچنین تیم طراح باید در قرارداد به شما ضمانت اجرایی بدهد. تا کار را به موقع تحویل دهد. درصورت عدم رعایت این بند ملزم به پرداخت خسارت می شوند.

3- حق کپی رایت سایت

حق کپی رایت موضوعی است. که حق طبیعی هر طراحی است. می تواند از ان استفاده کند. اما احتمالا شما نمی خواهید که اسم فرد یا شرکتی به عنوان طراح در سایت شما ذکر شود و در تمامی صفحات وجود داشته باشد.

برای این موضوع راحت ترین کار صحبت کردن با طراح است. شما می توانید در ازای پرداخت بیشتر بخواهید که اسم ذکر نشود. اما می تواند از آن کار به عنوان نمونه کار خود استفاده نماید. صرفا هیچ نامی در سایت ذکر نگردد.

وجود گزینه های زیاد در جستجوی بهترین افزونه برای ایجاد مارکت پلیس می تواند شما را گیج کند. اما چطور بهترین افزونه را برای طراحی مارکت پلیس خود پیدا کنیم. پیشنهاد می کنم مقاله جایگزین افزونه دکان در طراحی سایت مارکت پلیس را حتما مطالعه نمایید.

 

حق-کپی-رایت-سایت?

4- گسترش پذیری کد

مورد دیگری که حتما باید توجه داشته باشید در قرارداد ذکر شود. گسترش پذیری و بهینه بود کد است. به این دلیل که اکثرا بعد از مدتی که مارکت پلیس بالا می آید و جایگاه خود را بدست می آورد. به فکر ایجاد اپلیکیشن مارکت پلیس خود می افتند.

برای اینکه بعدا در جهت تولید اپلیکیشن مارکت پلیس خود به مشکل نخورید. حتما به این نکته توجه داشته باشید. تا طراح در قرار داد بهینه بودن و قابلیت گسترش پذیری را برای شما تضمین نمایید.

5- زیر ساخت های سئو

رعایت زیر ساخت های سئو نکته ای است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا که یک سایت بدون سئو عملا معنایی ندارد. اینکه شما یک سایت با بهترین طراحی را داشته باشید. اما از سئو مناسبی برخوردار نباشد. دارای زیر ساخت صحیح و کامل سئو نباشد. به این معناست که عملا شما سایتی ندارید.

سئو مناسب مسئله ای است که به شدت در رشد کسب و کار شما و دیده شدن مارکت پلیس شما کمک می کند. حتما دقت نمایید که در برنامه نویسی مارکت پلیس شما تمامی نکات سئو رعایت گردد.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. نکات ضروری در عقد قرار داد طراحی مارکت پلیس

?