سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراحل ایجاد یک وبسایت تجارت الکترونیک

?

مراحل ایجاد یک وبسایت تجارت الکترونیک

1- ایجاد یک برنامه (پلن)

اولین و مهمترین کار ایجاد برنامه است. صرف نظر از جدول زمانی خود برای راه اندازی ، شما هنوز هم باید یک برنامه دقیق و منظم داشته باشید. همانطور که می گویند دو بار اندازه بگیرید و یک بار ببرید. باید اکنون برای برنامه ریزی وقت بگذارید. بعدا تلاش خود را هدر ندهید.

این طرح باید شامل منابع مورد نیاز شما ، شامل منابع فنی و پرسنل انسانی و سرمایه گذاری کلی شما باشد. شما باید بدانید چه کسی هم سایت شما را مدیریت می کند. هم سیستم های روزمره را مدیریت می کند. همچنین باید بدانید که این سیستم ها چه خواهند بود.

مطمئن باشید ، با یک برنامه مشخص ، می توانید فروشگاه آفلاین شما را به یک محیط آنلاین یک ترند سریع تبدیل کنید.

2- انتخاب پلتفرم تجارت الکترونیک

اگر در تجارت الکترونیک تازه کار هستید. شاید زیاد فکر نکرده باشید که از کدام سازنده فروشگاه برای تهیه قابلیت های سبد خرید فروشگاه خود استفاده می کنید. قبل از اینکه وارد مراحل ایجاد شوید ، باید پلتفرم را انتخاب کنید.

اگر می خواهید به سرعت بلند شوید و اجرا کنید. احتمالا به یک پلت فرم SaaS مانند Shopify نیاز دارید. این موارد می توانند بسیاری از ویژگی های لازم را به شرح زیر فراهم کنند.

نصب آسان و سریع

برای بالا بردن سریع سایت خود ، به سایتی نیاز دارید که شما را قادر سازد با سرعت و کارایی عملکرد خود را بسازید و ارتقا دهید. به همین دلیل ممکن است یک پلت فرم SaaS گزینه مناسبی برای شما باشد.

در حالی که تعداد زیادی سازنده وب سایت تجارت الکترونیک قوی وجود دارد. از جمله گزینه های اوپن سورس آن ها دارای یک منحنی یادگیری شیب دار هستند. برای ساخت سایت شما به دانش توسعه دهنده تقریبا متخصص نیاز دارند.

ویژگی های امنیتی

علاوه بر این که سایت شما را برای مخاطبان گسترده تر باز می کند ، داشتن یک فروشگاه آنلاین همچنین شما را در معرض نگرانی های امنیتی بالقوه قرار می دهد. داشتن یک پلتفرم با امنیت قوی و چند لایه برای ایمن نگه داشتن اطلاعات کسب و کار و مشتریان ضروری است.

همچنین می توانید اطمینان حاصل کنید که پلتفرمی که انتخاب کرده اید با PCI سازگار است و فروشگاه شما دارای گواهی SSL است.

 

آیا با چالش های مهم راه اندازی مارکت پلیس آشنا هستید؟ پیشنهاد می کنم برای آشنایی با مهم ترین چالش های راه اندازی مارکت پلیس مقاله مهم ترین چالش های راه اندازی یک وبسایت مارکت پلیس را حتما مطالعه نمایید. 

 

انتخاب-پلتفرم-تجارت-الکترونیکی?

ابزاری برای مقیاس گذاری کسب و کار

اگرچه هدف اصلی شما این است که سریع به سایت خود بپردازید. اما هنگام انتخاب یک پلتفرم ، بهتر است کمی طولانی تر فکر کنید. تغییر شکل مجدد جابجایی به یک سیستم عامل جدید پس از ایجاد سایت می تواند سردرد بزرگتری باشد و ضربه بزرگی به حساب بانکی شما وارد کند. از این که از ابتدا شروع کنید زیرا اکنون داده هایی دارید که برای مدیریت آن ها باید مهاجرت کنید.

پلتفرم ایده آل شما باید از پلتفرمی باشد که نه تنها بتواند شما را سریعا بلند کند بلکه در حین رشد دارای ابزاری برای مقیاس با تجارت شما باشد. سوالاتی برای پرسین

ریسپانسیوی تلفن همراه و دسکتاپ

داشتن یک سایت بهینه شده برای تلفن همراه همچنین به سایت شما در رتبه بندی بهتر موتورهای جستجو کمک می کند. همچنین ، از دید تجربه مشتری ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که مشتریان در مشاهده صفحات محصول در دستگاه های مختلف مشکلی ندارند.

همه این ها را برای گفتن ، مطمئن شوید کهپلت فرم انتخاب شده شما برای ریسپانسیو به تلفن همراه و دسک تاپ بهینه شده است.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 10 مرحله ایجاد وب سایت تجارت الکترونیک

?