سفارش تبلیغ
صبا ویژن

whait lable به چه معناست؟

?

whait lable به چه معناست؟

برچسب گذاری سفید هنگامی است که کالایی یا خدماتی برند و نشان خود را از محصول حذف می کند. بجای آن از برند تجاری درخواست شده توسط خریدار محصول یا خدمات استفاده می کند. این بدین ترتیب است که خریدار می تواند محصول یا خدمات را دوباره بفروشد. به نظر می رسد برای کاربر نهایی خریدار همان کسی است که کالا یاخدمات را ایجاد کرده است.

جهت برخورداری از خدمات مشاوره ای رایگان سئو می توانید به لینک مقابل مراجعه نمایید. مشاوره رایگان سئو تخصصی

 

معنی-whait-lable-به-چیزی-چیست?

سئو White Label چیست؟

White label SEO همچنین به عنوان خدمات نمایندگی فروش SEO شناخته می شود. مشارکت بهینه سازی موتور جستجو بین دو کسب و کار است. این مشارکت حداقل از دو شرکت تشکیل شده است که توافق نامه ای را برای تقسیم مسئولیت های فروش و بازاریابی یک محصول SEO تشکیل می دهند.

به عنوان مثال بگذارید بگوییم شما یک آژانس بازاریابی هستید. دارای صلاحیت اصلی در بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک هستید. یکی از مشتریان شما به دنبال گسترش تلاش های بازاریابی دیجیتال خود است. شاید مشتری به تازگی به یک کنفرانس رفته باشد که در آن غرق در مشاغل دیگر شده اند. در مورد موفقیت این کمپین بهینه سازی موتور جستجو صحبت کرده اند.

به طور طبیعی، شما می خواهید این مشتری را حفظ کنید. بنابراین موافقت می کنید که خدمات SEO را به آنها ارائه دهید. مسئله این است که سئو در واقع مورد شما نیست. مشارکت SEO با برچسب سفید به جای اینکه وقت خود را برای تلاش برای سرعت بخشیدن به SEO و جلب توجه خود از تخصص اصلی خود هدر دهید. می تواند به آژانس شما در حفظ مشتری و تولید کارهای استثنایی کمک کند.

شرکت دوم ، یک متخصص SEO برچسب سفید، اطمینان می دهد که شرکت اول تجارت خود را از دست نمی دهد یا اعتبار خود را فدا نمی کند. یک شرکت از فروش و اعتبار خود برای فروش خدمات SEO استفاده می کند. در حالی که شریک SEO از تخصص آنها برای خدمات دهی به مشتری استفاده می کند.

در بخشی از توافق نامه برچسب سفید SEO ذکر شده است که شرکتی که کار را انجام می دهد گزارش ها را بدون هیچ گونه برند تجاری تحویل می دهد. بدین شکل شرکت فروشنده خدمات می تواند گزارش را با لوگوهای شرکت خود دوباره بسته بندی کند.

 

SEO White Label چگونه کار می کند؟

SEO White Label هنگامی کار می کند که شما یک ارائه دهنده حرفه ای سئو برچسب سفید داشته باشید که نتایج عالی ارائه می دهد و می تواند این کار را با نام برند شما انجام دهد. اکثر مدل های برچسب سفید با مشتری های شما ارتباط برقرار نمی کنند. فقط کارهای پشتیبان را انجام می دهند. با این حال، بهترین راه حل های برچسب سفید سئو، تمام کارها و ارتباطات با مشتریان شما را بر عهده دارد.

چرا White Label مهم است؟

ممکن است بپرسید چرا SEO برچسب سفید مهم است؟ چرا کسی یک نمایندگی فروش SEO با برچسب سفید استخدام می کند؟ پاسخ ساده این است که خدمات SEO برچسب سفید به نفع آژانس و نمایندگی فروش است.

سئو سفید با برچسب سفید به متخصصان سئو اجازه می دهد بدون نیاز به جذب مشتری جدید، کاری را انجام دهند. یک جذابیت بزرگ برای متخصصان سئو که در یک فضای رقابتی برای کسب و کار رقابت می کنند. برون سپاری SEO به متخصصان بهینه سازی موتور جستجو این امکان را می دهد تا در فواصل منظم و بدون نیاز به جستجوی مشتری های جدید ، پروژه ها را دریافت کنند. در همین حال ، شرکتی که در حال فروش مجدد SEO است می تواند زمان بیشتری را با تمرکز بر توانایی های اصلی خود صرف کند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. سئو whait lable چیست و اهمیت آن

?