سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه در محیط کار ایجاد انگیزه کنیم؟

?

چگونه در محیط کار ایجاد انگیزه کنیم؟

1- اهمیت دادن به میزان سخت کوشی کارمندان

یکی از مهمترین عواملی که باعث ایجاد انگیزه در کارمندان می شود. این است که هر چند وقت یک بار سخت کوشی آن ها شناخته می شود. 70? از کارکنان می گویند که انگیزه و روحیه با افزایش شناخت از مدیران، به طور گسترده بهبود می یابد.

تشخیص کار عالی فقط مهم نیست. نحوه شناخت مشارکت های تیم شما تأثیر بسزایی دارد. شناخت کارمندان نباید فقط پاداش سالانه در پایان سال باشد – باید به طور معنی دار و مکرر داده شود.

پول در بیشتر اوقات مناسب است، اما تنها یا حتی موثرترین انگیزه نیست. با کارمندان به عنوان اعضای تیم با ارزش رفتار کنید، نه به عنوان اعداد.

2- تعیین اهداف کوچک و قابل اندازه گیری

همه ما پروژه هایی داشته ایم که فقط طولانی و طولانی تر می شوند. به نظر می رسد که هرگز به پایان نمی رسند. واقعاً می تواند این طور فکر کرد که حلقه بی پایان گیر کرده اید. به همین دلیل دیدن اینکه چگونه پیشرفت قابل مشاهده ای داشته اید احساس خیلی خوبی دارد. این همچنین یک شاخص واضح است که کار ما در حال ایجاد تغییر است.

تعیین اهداف واضح و قابل دستیابی، هر زمان که انسان فتح شود. انگیزه واقعی ایجاد می کند و تیم را در مسیر درست قرار می دهد. با برداشتن گام بعدی و بزرگداشت این دستاوردها می توانید این تأثیرات را بزرگ جلوه دهید.

3- جشن گرفتن موفقیت ها

بخشی از آنچه تعیین اهداف کوچک و قابل اندازه گیری را بسیار مهم می کند این است که فرصت های زیادی را برای تجلیل از سخت کوشی تیم شما فراهم می کند.

این بدان معنا نیست که شما باید هر کارمندی را که به موقع کار خود را شروع کرده است مورد تحسین قرار دهید. اما بسیار مهم است که به همه اطلاع دهید که هر یک از کمک های آنها سازمان را به چه مقدار جلو می برد.

جهت آشنایی با گام های ضروری شروع یک استارتاپ می توانید بر روی لینک مقابل کلیک نمایید. 9 گام ضروری برای شروع یک استارتاپ

 

جشن-گرفتن-موفقیت-ها?

4- به طور منظم استراحت کنید.

به مدت سه ساعت سرتان را در مقابل مشکل کاهش دهید به ندرت موثر است. عقب نشینی و صرف یک لحظه برای محاسبه مجدد فقط در داشتن انگیزه مفید نیست بلکه برای سلامتی شما نیز مهم است.


نشستن در تمام طول روز برای شما خوب نیست. همچنین بدون توقف کار نمی کند. هر دو یا یک ساعت استراحت داشتن کوتاهی، می تواند تأثیر مثبتی بر روی ذهن و بدن شما بگذارد. بخصوص برای کارمندان از راه دور بگذارد. فراموش نکنید که از پشت میز خود بلند شوید و مقداری هوای تازه بگیرید! بلند شوید ، پاها را دراز کنید ، به چشمان خود استراحت دهید و با ذهن و جسم تازه و شاداب به کار خود برگردید.

جهت مطالعه ادامه این مقاله بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 20 روش ساده افزایش انگیزه در محیط کار

?