سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میزبانی مشترک چیست و چگونه کار می کند

?

میزبانی مشترک چیست و چگونه کار می کند؟

 

راز درک میزبانی مشترک در نامش موجود است. با این نوع میزبانی، سایت شما یک سرور فیزیکی را با یک یا چند وب سایت دیگر به اشتراک می گذارد. برای درک معنای آن ، بیایید در مورد نحوه کار سرورها و میزبان بحث کنیم.

هر وب سایتی در اینترنت یا میزبان می شود یا در یک سرور (نوعی کامپیوتر) ذخیره می شود. به این ترتیب در دسترس عموم کاربران قرار می گیرد. وقتی شخصی URL یک وب سایت را در مرورگر خود تایپ می کند. مرورگر از آن آدرس برای تعیین محل ذخیره سایت استفاده می کند.

سپس مرورگر اطلاعات مربوط به وب سایت را از سرور درخواست می کند. سرور تمام داده های لازم را فراهم می کند. صفحه وب در مرورگر ظاهر می شود. پس از آن، کاربر می تواند با رفتن به صفحات دیگر، کلیک کردن روی پیوندها، پر کردن فرم ها و غیره با سایت ارتباط برقرار کند. با میزبانی مشترک، یک سرور همه پرونده ها را برای چندین سایت همزمان ذخیره می کند. همچنین وظیفه ارائه اطلاعات در مورد آنها را دارد.

از آنجا که سایت های موجود در یک سرور میزبان اشتراکی منابع کمتری نسبت به سایت های موجود در سرورهای اختصاصی دارند. بنابراین هزینه میزبانی برنامه های اشتراکی بسیار کمتر است. میزبان صاحب سرور نیز مسئولیت نگهداری آن را بر عهده می گیرد. این بدان معناست که کار کمتری برای شما انجام می شود. با این حال، معایبی نیز وجود دارد. زیرا سایت ها می توانند در واقع برای منابع رقابت کنند.

هنوز به همین دلیل، برنامه های میزبانی مشترک برای مبتدیانی که به دنبال میزبانی اولین سایت های خود هستند، یک انتخاب محبوب است. سرمایه کم پول و عدم نیاز به نگهداری، این نوع میزبانی را به گزینه ای جذاب تبدیل می کند.

جهت کسب اطلاعات در مورد دراپ شیپینگ یکی از جدیدترین و سریعترین روش کسب درآمد از اینترنت می توانید بر روی لینک مقابل کیلک نمایید. Dropshipping چیست و مزایای آن

 

میزبانی-مشترک-چیست-و-چگونه-کار-می-کند؟?

مزایای Shared Hosting

  • اکثر شرکت های میزبان سطح میزبانی مختلفی دارند. بنابراین می توانید بسته میزبانی خود را با گذشت زمان ارتقا دهید. این باعث می شود میزبانی مشترک مکانی عالی برای شروع باشد.
  • میزبانی مشترک معمولاً به cPanel داخلی مجهز است که مدیریت سایت را آسان می کند.
  • در پایان شما برای سرور نیازی به تعمیر و نگهداری فنی نیست ، زیرا این معمولاً در بخشی از بسته میزبانی شما موجود است.

به زبان ساده، میزبانی مشترک می تواند گزینه خوبی برای دارندگان وب سایت با بودجه اندک یا کسانی که تازه شروع به کار آنلاین می کنند باشد. همانطور که بودجه شما اجازه می دهد، همیشه می توانید با بسته به زمان دیگری به یک میزبان دیگر ارتقا دهید ، بنابراین برای همیشه درگیر این سطح میزبانی نیستید.

آیا می دانید VPS چیست و چه کاربرد هایی دارد؟ پیشنهاد می کنم به لینک روبرو بروید و این مطلب را از دست ندهید. VPS چیست و چه کاربردی دارد؟

معایب Shared Hosting


میزبانی مشترک کاملاً خوب به نظر می رسد: مقرون به صرفه است، زمان مناسبی دارد و مدیریت آن آسان است. اما، با اشکالات خاصی همراه است.

  • زمان بارگیری می تواند بسیار کندتر از سرورهای اختصاصی باشد.
  • سرور ممکن است توسط سایت های دیگری که سرور را به اشتراک می گذارند بیش از حد سنگین شود.
  • وقتی سایت شما میزان بالاتری از بازدید را دریافت می کند. متوجه می شوید که عملکرد سایت شما بسیار بدتر است.
  • شما هرگز کاملاً نمی دانید همسایگان شما چه کسانی هستند. اگرچه نادر است ، اما ممکن است سایر سایت های موجود در سرور خطری برای سایت شما ایجاد کنند.
  • برای دستیابی به بالاترین سطح عملکرد از وب سایت خود ، گزینه های سفارشی سازی وجود ندارد.

برای اکثر افراد تازه شروع به کار آنلاین، مزایای میزبانی مشترک بسیار بیشتر از معایب آن خواهد بود. خصوصاً اگر می خواهید سایت را در اسرع وقت راه اندازی کرده و مهارت های فنی کمی داشته باشید. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که میزبان وب مسئول با اطلاع از میزان بازدید شما به سطحی که زمان ارتقا است ، به شما اطلاع می دهد و هر سایتی را که برای دیگران در سرور خطر ایجاد کند نظارت و خاموش می کند.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب می توانید بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. Shared Hosting چیست؟

?