سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراحل ایجاد مارکت پلیس

?

مراحل ایجاد مارکت پلیس

1- انتخاب یک صنعت مناسب

اگر بخش شما تأمین کنندگان و خریداران زیادی دارد. تهیه ارزش و مرتبط بودن آن در مقایسه با تأمین کنندگان یا خریداران کمتری، آسان تر است.

وقتی این بخش کوچک باشد بعید به نظر می رسد که بسیاری از تأمین کنندگان در مارکت پلیش شما ثبت نام کنند. زیرا همه خریداران تأمین کنندگان را شخصاً می شناسند و بنابراین به شما نیازی ندارند. علاوه بر این، آن تأمین کنندگان احتمالاً قبلاً در محل خود به خریداران نزدیک شده اند. یعنی آنها نیازی ندارند با یک واسطه معامله کنند.

در ادامه این مقاله با جزئیات بیشتری در این مورد صحبت خواهیم کرد. اما باید به سرعت به این نکته بپردازیم. ارزیابی اندازه فعلی مارکت شما واقعاً دشوار است و تخمین زدن برای آن بسیار دشوارتر است. هنگامی که اختلال ایجاد می کنید ، ممکن است مارکت را کاملاً تغییر دهید. به عنوان مثال ، هنگامی که Uber به مارکت آمد احتمالاً تعداد رانندگانی را که قبل از وجود افراد از A به B می بردند ، دو برابر کرد.

آیا تفاوت های مارکت پلیس و پلتفرم را می دانید؟ پیشنهاد می کنم برو روی لینک روبرو کلیک نمایید. تا اطلاعاتی مفید در این باره کسب کنید. 7 تفاوت اصلی مارکت پلیس و پلتفرم

 

UVP-خود-را-تعریف-کنید?

2- UVP خود را تعریف کنید

از خود بپرسید ، آیا ایجادمارکت پلیس برای X واقعاً با اتصال خریداران یا مالکان از طریق وب ، تفاوتی ایجاد می کند یا خیر. همانند زندگی واقعی ، فراوانی مارکت پلیس باید یک امر عادی باشد. مشتریان به دلیل ضروری نبودن ساختار و هزینه های مربوط به آن، انتظار کاهش قیمت را دارند.

3- ارزیابی اندازه مارکت خود

پس از حل محرک های مارکت پلیس، باید اندازه مارکت خود را تعیین کنید که به صورت دیجیتال قابل آدرس دهی باشد. باید با انجمن های خاص صنعت که به چنین اطلاعاتی دسترسی دارند صحبت کنی. یا به عنوان آخرین چاره از Google یا منبع معتبر دیگری مانند statista.com استفاده کنید.

علاوه بر تعیین اندازه فعلی مارکت، دانستن پتانسیل فعلی مارکت پلیس دیجیتال فوری نیز مفید است. می توانید از برنامه ریز Google Adword یا keyword استفاده کنید.

4- انتخاب مدل ایده آل تجاری برای سودهای بالا

راه اندازی مارکت پلیس آسان است و شکست می خورد زیرا این سرویس در پایان بی ربط یا بی سود است. با این حال ، برخی از مثال ها مانند آمازون نشان داده اند که همه این ها ممکن است به مدل تجاری بستگی داشته باشد. به هر حال، این شرکت هفت سال طول کشید تا اولین سود خود را بدست آورد. حتی اگر میلیون ها فروش داشته باشد. در واقع ، چندین مدل بازار وجود دارد که ممکن است شما در مورد آنها شناختی نداشته باشید. مدل ها شامل:

  • اشتراک: هزینه ای است که کاربران برای ثبت نام پرداخت می کنند
  • کمیسیون: هزینه یا درصدی که از فروش ناخالص گرفته شده است
  • هزینه لیست: فروشنده برای لیست خود هزینه دریافت می کند
  • لیست های ویژه: اجازه دادن به اعضا برای پرداخت هزینه برای لیست های ویژه و تبلیغات
  • فریمیوم: ویژگی های اساسی بازار آزاد است. با این حال ، کاربران می توانند برای ارتقا ویژگی های برتر هزینه پرداخت کنند.


همانطور که می بینید، گزینه های مختلفی وجود دارد. اما همه مدل ها برای بازار شما کار نمی کنند. روش دیگر، شما می توانید با چندین مدل کار کنید و گزینه های مختلفی را ارائه دهید. مشتریان گزینه ها را دوست دارند و خدمات رایگان می توانند ارزش را افزایش دهند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 7 مرحله ساخت مارکت پلیس موفق

?