سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین پلتفرم های ایجاد چت بات

?

 بهترین پلتفرم های ایجاد چت بات

این روزها به لطف پیشرفت های عظیم در هوش مصنوعی (AI) و پردازش زبان طبیعی (NLP)، چت بات ها بسیار چشم گیر هستند. برای نشان دادن اینکه چت ربات‌ها چگونه به جریان اصلی تبدیل شده‌اند. در نظر بگیرید که اکنون بیش از 300000 چت بات در فیسبوک وجود دارد.

چت بات ها به طور فزاینده ای توسط کسب و کارها در هر اندازه برای تعامل بیشتر با مشتریان احتمالی و فعلی خود استفاده می شود. نه تنها در زمینه پشتیبانی مشتری، بلکه در فروش و بازاریابی نیز کاربرد دارند.

چت بات چیست؟

چت بات یک نرم افزار مجهز به هوش مصنوعی است که می تواند مکالمه با کاربران را از طریق رابط چت در یک وب سایت یا یک برنامه پیام رسانی مانند فیس بوک، اسکایپ یا واتساپ شبیه سازی کند.

در سال های اخیر دنیای تجارت به طرق مختلف تغییر کرده است. بازاریابی نیز یکی از جنبه هایی است که بسیار تغییر کرده است. استفاده از چت بات ها نیز روزبه روز اهمیت بیشتری می یابد. جهت آشنایی با دلایل این اهمیت مقاله 7 دلیل اهمیت چت بات ها در آینده بازاریابی را حتما مطالعه نمایید.

چت-بات-چیست؟?

با کمک فن آوری چت بات، کسب و کارها می توانند فرآیند فروش خود را ساده کرده و پشتیبانی بهتری از مشتری ارائه دهند. از دیدگاه مصرف‌کننده، چت‌بات‌ها می‌توانند بدون اتلاف وقت صرف جستجو یا پیمایش یک وب‌سایت، یافتن راه‌حل‌های دقیق مورد نظر را برای کاربران آسان‌تر کنند.

فناوری چت بات از طریق مجموعه ای از دستورات if-then برنامه ریزی شده از طریق سازنده چت بات فعال می شود. در بیشتر موارد، به لطف برخی از نوآورانه‌ترین پلتفرم‌های ساخت ربات‌های گفتگو برای ایجاد حتی پیشرفته‌ترین ربات‌های چت، به دانش کدنویسی نیاز ندارید.

نحوه کار چت بات ها

چت بات ها از طریق فناوری به نام پردازش زبان طبیعی (NLP) فعال می شوند که زیرشاخه ای از علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی است. به تعامل بین رایانه ها و زبان های انسانی مربوط می شود. اساسا چت بات ها متن ارائه شده توسط کاربران را پردازش می کنند. آنچه را که گفته اند تفسیر می کنند و یک سری پاسخ های مناسب را بر اساس این اطلاعات تعیین می کنند. با ما در ادامه همراه باشید تا بهترین پلتفرم های ایجاد چت بات را به شما معرفی کنیم.

1- ManyChat

ManyChat یک سازنده چت بات است که تجربه شخصی را که چت بات می سازد در اولویت قرار می دهد. از طراحی شیک ویرایشگر کشیدن و رها کردن آن ها گرفته تا قیمت بسیار مناسب طرح پولی آن ها ManyChat را منحصر به فرد کرده است.

ManyChat یکی از بهترین سازندگان چت بات است. این برنامه در بسیاری از کانال‌های رایج مانند فیس‌بوک مسنجر، اینستاگرام، ایمیل و پیامک کار می‌کند. بیش از 25 قالب دارد که به شما در شروع کار کمک می‌کند.

ساختن چت ربات در ManyChat لذت بخش است. ساده‌ترین کار برای شروع با الگوها و سفارشی‌ سازی از آنجا، با استفاده از طیف وسیعی از محرک‌ها و اقدامات ManyChat است. بسته به اینکه چقدر می‌خواهید با چت بات خود پیچیده باشید. می‌توانید شرط‌ها را نیز اضافه کنید. رابط ManyChat طراحی، درک و تغییر جریان برنامه شما را با استفاده از نمودارها برای تکثیر و حذف عناصر بسیار ساده می‌کند.

طرح رایگان آن مکانی عالی برای شروع است. زیرا شامل ویژگی های بسیاری است که اکثر سازندگان چت بات دیگر برای آن ها هزینه می گیرند. به مواردی مانند تقسیم بندی مخاطبان، ابزارهای رشد و جریان های نامحدود ربات چت می توان اشاره کرد. اگر به دنبال کانال‌ها، تحلیل‌ها و ادغام‌های بیشتر هستید. ارتقا به نسخه Pro فقط 10 دلار در ماه است.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 5 پلتفرم عالی ایجاد چت بات

?