سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جذب بک لینک با کیفیت توسط اینفوگرافیک

?

جذب بک لینک با کیفیت توسط اینفوگرافیک

بک لینک یکی از مهم ترین عواملی است که گوگل برای تعیین رتبه وب سایت از آن استفاده می کند. اگر چندین وب سایت قابل اعتماد و دارای رتبه بالا به شما لینک می دهند. به این معنی است که محتوای شما بسیار مرتبط است. گوگل فقط به نمایش نتایج جستجوی مرتبط به کاربران خود علاقه دارد.

راه های متعددی برای به دست آوردن بک لینک های با کیفیت بالا وجود دارد. رایج ترین راه ها از طریق پست مهمان و اینفوگرافیک است. با این حال، وقتی مقاله ای می نویسید، فقط می توان آن را در یک وب سایت پست کرد. برای ارسال در سایت های مختلف باید چندین مقاله مختلف بنویسید. زمانی را که برای این کار صرف می کنید تصور کنید.

این در مورد اینفوگرافیک صدق نمی کند. اینفوگرافیک یکی از موثرترین ابزارها برای به دست آوردن بک لینک است. زیرا برخلاف مقالات مهمان می توان یک اینفوگرافیک را در وب سایت ها و پلتفرم های مختلف به اشتراک گذاشت.

علت موثر بودن اینفوگرافیک ها

اجازه دهید قبل از هر کاری این موضوع را بررسی کنیم که چرا اینفوگرافیک های اینقدر مهم و موثر هستند.

1- انسان موجودی بصری است

ما به طور طبیعی یادگیرندگان بصری هستیم. زیرا بیشتر جذب تصاویر بصری می شویم تا اینکه جذب متن شویم. در نتیجه، اینفوگرافیک ها نسبت به مقالات شانس بسیار بیشتری برای جذب خوانندگان دارند. در واقع، یک مطالعه نشان داد که احتمال خواندن اینفوگرافیک ها 30 برابر بیشتر از محتوای متنی است.

از طریق Insights گوگل سرچ کنسول، می‌توانید داده‌های ارزشمندی را که برای ایجاد محتوا خود بدست آورید. پیشنهاد می کنم جهت آشنایی بیشتر با Insights گوگل سرچ کنسول مقاله Insights گوگل سرچ کنسول چیست را حتمامطالعه نمایید.

علت-موثر-بودن-اینفوگرافیک-ها?

2- هضم آسان

مردم هنوز به نکته قبلی متصل هستند. اگر متنی همراه با تصویر باشد، 323 درصد بهتر می فهمند. این در مورد اینفوگرافیک ها نیز صدق می کند. که ترکیبی از تصاویر زیبا و کپی کوتاه نویسی است. به لطف فرمت ساده و خوانا، مردم می توانند اینفوگرافیک ها را سریع تر و بهتر بخوانند و درک کنند.

3- قابلیت اشتراک گذاری بالا

اینفوگرافیک‌ها به دلیل ماهیت کوچک آن، بسیار قابل اشتراک‌گذاری هستند. زیرا می‌توانند تقریبا در هر پلتفرمی، وب‌سایت‌ها، ایمیل‌ها، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و حتی در مواد تبلیغاتی چاپی مانند بروشورها و جزوه‌ها قرار بگیرند. به لطف این ویژگی، احتمال اشتراک گذاری اینفوگرافیک ها سه برابر بیشتر از هر نوع محتوا دیگری است.

5 مرحله برای تولید بک لینک با استفاده از اینفوگرافیک

اکنون که می دانید چه چیزی اینفوگرافیک را بسیار موثر می کند. بیایید یاد بگیریم که چگونه از آن به درستی برای جذب هزاران بک لینک برای رشد وب سایت خود استفاده کنیم. در اینجا روند گام به گام استفاده از اینفوگرافیک برای ساخت لینک آورده شده است:

1- تولید محتوا

اولین قدم این است که به وضوح اینفوگرافیک را ایجاد کنید. نه فقط یک اینفوگرافیک، بلکه ارزشمند و مفید ایجاد کنید. برای شروع، پول خود را برای ایجاد اینفوگرافیک های فانتزی و گران قیمت هدر ندهید. استفاده از ابزارها و پلتفرم های اینفوگرافیک رایگان و مقرون به صرفه تا زمانی که بتوانید محتوای ارزشمندی ارائه دهید خوب است.

هرچه محتوای اینفوگرافیک شما ارزشمندتر باشد. احتمال اینکه افراد به آن لینک دهند بیشتر است. در اینجا چند نکته برای ایجاد محتوا ارزشمند وجود دارد:

  • محتوایی که بیشترین بک لینک را جذب می کند. معمولا محتوایی است که حاوی آمار داده است. زیرا هر بازاریاب برای پشتیبان گیری از استدلال های خود به آن ها نیاز دارد. تحقیق، مطالعه یا نظرسنجی خود را انجام دهید. سپس یافته ها را از طریق اینفوگرافیک ارائه دهید.
  • اگر زمان یا منابع لازم برای انجام تحقیقات خود را ندارید. همیشه می توانید آمار داده ها را از منابع مختلف جمع آوری کرده و آن ها را به عنوان یکی ارائه کنید.
  • ایجاد یک راهنمای نهایی در مورد یک موضوع خاص، بک لینک ها را نیز جذب می کند. زیرا زمانی که نویسندگان فضای کافی برای توضیح در مورد چیزی ندارند. می توانند برای دریافت عمیق تر موضوع به محتوای شما مراجعه کنند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. نحوه جذب بک لینک با کیفیت بوسیله اینفوگرافیک

?