سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایا، معایب و پتانسیل تبلیغات گوگل برای کسب و کارها کوچک

?

 مزایا، معایب و پتانسیل تبلیغات گوگل برای کسب و کارها کوچک

اگر صاحب کسب‌وکار کوچکی هستید که می‌خواهید حضور آنلاین خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. در اینجا، ما در مورد همه چیزهایی که صاحبان مشاغل کوچک باید در مورد تبلیغات گوگل بدانند صحبت خواهیم کرد.

مزایا

کسب و کارهای کوچک و متوسط ??(SMB) می توانند از راه های متعددی از تبلیغات گوگل بهره مند شوند.

یکی از بزرگترین مزایا این است که یک راه مقرون به صرفه برای ارسال ترافیک با کیفیت خوب به لندینگ پیج شما است. هر کلیک معمولا چند سنت هزینه دارد. شما هیچ هزینه ای نمی پردازید مگر اینکه شخصی روی یکی از تبلیغات شما کلیک کند.

یکی دیگر از مزایا تبلیغات گوگل این است که به شما امکان می دهد تبلیغات خود را به سمت افراد مناسب هدف قرار دهید. با اطمینان از اینکه تبلیغات خود را فقط به افرادی نشان می‌دهید که از هدف جستجو مناسب در گوگل استفاده می‌کنند. اگر آن را درست انجام دهید، هر چیزی که خرج کنید بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

بسیاری از اشکال بازاریابی، مانند ساخت لینک مدیریت شده، ممکن است هفته ها یا حتی ماه ها طول بکشد تا شما شروع به دیدن نتایج کنید. با این حال، با تبلیغات گوگل، به محض فعال شدن تبلیغات، می توانید نتایج را مشاهده کنید. نتایج سریع کمک می‌کند Google Ads برای کسب‌وکارهای کوچکی که نیاز به کسب درآمد سریع دارند، ایده‌آل شود.

وقتی هر چیزی را در گوگل جستجو می کنید، متوجه خواهید شد که تبلیغات زیادی در بالای نتایج جستجو وجود دارد. جهت آشنایی با انواع ان تبلیغات سری به مقاله انواع تبلیغات گوگل که باید بدانید بزنید.

مزایا،-معایب-و-پتانسیل-تبلیغات-گوگل-برای-کسب-و-کارها-کوچک?

 

معایب

اگرچه تبلیغات گوگل به وضوح چیزهای زیادی برای ارائه دارد. اما این امکانات نیز بدون اشکال نیستند. تبلیغات و کمپین های شما باید به خوبی طراحی شوند تا به نتایج مطلوب برسید. در غیر این صورت، سرمایه شما ممکن است اندک باشد.

اکثر مردم می توانند اصول اولیه ای را بیاموزند که به آن ها کمک می کند تا درجاتی از موفقیت را به دست آورند. اما این می تواند زمان بر باشد و همه از نظر فنی به اندازه کافی برای درک آنچه لازم است نخواهند بود. برخی از شرکت‌ها افراد حرفه‌ای را برای مدیریت حساب تبلیغات گوگل خود استخدام می‌کنند. اما این امر می‌تواند برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک خارج از دسترس مالی باشد.

یکی دیگر از اشکالات احتمالی این است که رقابت برای کلمات کلیدی خاص می تواند زیاد باشد و زمانی که رقابت وجود دارد، قیمت هر کلیک افزایش می یابد. این افزایش به این معنی است که برخی از مشاغل کوچکتر باید کلمات کلیدی رقابتی کمتری را انتخاب کنند که ممکن است کیفیت یا حجم ترافیک مورد نیاز را به همراه نداشته باشد.

پتانسیل

صرف نظر از مزایا و معایب، تبلیغات گوگل پتانسیل مقیاس پذیری را دارد.

تبلیغات گوگل فرصتی عالی برای مشاهده و ترافیک فراتر از انتظارات شما ارائه می دهد. این پلتفرم کمک می‌کند تا کسب‌وکار شما برای مخاطبان بالقوه گسترده قابل مشاهده باشد. تقریبا 3.5 میلیارد نفر هر روز در گوگل جستجو می‌کنند. جذب تنها بخش کوچکی از آن مخاطبان می تواند به شدت ثروت شرکت شما را بهبود بخشد.

هیچ محدودیتی برای جذب مشتری جدید با استفاده از تبلیغات گوگل وجود ندارد. اگر تبلیغات شما برای شما کار می کند، می توانید آن ها را تا زمانی که دوست دارید ادامه دهید. همچنین می توانید بودجه خود را افزایش دهید تا کلمات کلیدی بیشتری را هدف قرار دهید و به شما کمک می کند از مزیت ها استفاده کنید و درآمد و سود خود را به حداکثر برسانید.

4 نکته که کسب و کارهای کوچک باید بدانند

از آنجایی که این پلتفرم جوایز زیادی را با ریسک محدود ارائه می دهد، هر کسب و کار کوچکی باید بازاریابی آنلاین خود را با کمپین تبلیغاتی گوگل شروع کند. در اینجا چیزی است که قبل از انجام این کار باید بدانید.

1- استفاده رقبا شما از آن

تبلیغات گوگل یک پلت فرم بازاریابی پولی محبوب است که به راحتی برای همه قابل دسترسی است. مزایای بالقوه استفاده از تبلیغات گوگل نامحدود است. بنابراین می توانید مطمئن باشید که بسیاری از رقبا شما حتی اگر شما از این پلتفرم استفاده نکنید، استفاده خواهند کرد.

اگر رقبا شما از تبلیغات گوگل استفاده می کنند و شما از آن استفاده نمی کنید، مزیت مشخصی دارند. آن‌ها مشتریانی را می‌پذیرند که در غیر این صورت مال شما بودند. بنابراین اگر قبلا نبوده‌اید در اسرع وقت با تبلیغات گوگل درگیر شوید.

2- از کنترل خوارج شدن هزینه ها

هنگامی که شروع به دیدن نتایج کردید، ممکن است وسوسه شوید که بیشتر از آنچه در ابتدا برنامه ریزی کرده بودید خرج کنید. اگرچه تبلیغات گوگل می تواند در هدایت ترافیک با کیفیت خوب به وب سایت شما بسیار موثر باشد. اما هیچ تضمینی ارائه نمی دهد، به این معنی که ممکن است از نظر مالی ضرر کنید.

قبل از شروع، باید مشخص کنید که چقدر می توانید برای کمپین های تبلیغاتی گوگل خود هزینه کنید. می‌توانید بودجه‌های روزانه را تنظیم کنید و کنترل میزان هزینه‌های خود را برای شما آسان می‌کند. همچنین می‌توانید در هر زمان یک کمپین را متوقف کنید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. مزایا و معایب تبلیغات گوگل برای کسب و کارهای کوچک

 

 

?