سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موثر ترین ابزارهای توسعه برنامه اندروید

?

 موثر ترین ابزارهای توسعه برنامه اندروید

پایتون به دلیل در دسترس بودن تعداد زیادی کتابخانه و ابزار، یکی از زبان های محبوب در میان دانشمندان و توسعه دهندگان داده است. بر اساس شاخص انجمن برنامه نویسی TIOBE، زبان پایتون در جایگاه سوم در بین 20 زبان برنامه نویسی برتر مورد استفاده مهندسان ماهر در سراسر جهان قرار دارد.

در یک نظرسنج 53.3 درصد از دانشمندان داده این زبان را ترجیح دادند. زیرا به آن ها کمک می‌کند قابلیت‌های تجزیه و تحلیل خاص و مهارت‌های علم داده ایجاد کنند.

علت پیشرو بودن پایتون در حوزه توسعه اپلیکیشن

پایتون را می توان برای توسعه API برنامه های تلفن همراه استفاده کرد. توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه می توانند با این زبان برنامه نویسی برنامه هایی ایجاد کنند. زیرا قادر به اجرا بر روی چندین سیستم عامل اصلی است.

انتخاب بهترین فرمت فایل تصویری برای وب سایت شما کار بزرگی است. زیرا تصاویر موجود در وب سایت شما نقش بزرگی در تجربه آنلاین بازدیدکنندگان دارند. پیشنهاد می کنم جهت آشنایی بیشتر با این موضوع و چگونگی انتخاب مقاله نحوه انتخاب بهترین فرمت تصاویر برای وب سایت را حتما مطالعه نمایید.

علت-پیشرو-بودن-پایتون-در-حوزه-توسعه-اپلیکیشن?

علاوه بر این، افزایش تعداد کاربران تلفن همراه و افزایش تقاضا برای اپلیکیشن ها باعث شد تا از این زبان برنامه نویسی برای توسعه اپلیکیشن های موبایل استفاده شود. در سال‌های اخیر، پایتون به یک گزینه حیاتی در بازار توسعه اپلیکیشن تبدیل شده است.

پایتون را می توان در طیف گسترده ای از حوزه های کاربردی موبایل استفاده کرد. درک، تعامل و پیاده سازی آسان، زبان برنامه نویسی پایتون یک زبان زیبا است که به شما امکان می دهد همان برنامه را با خطوط بسیار کمتری نسبت به PHP کدنویسی کنید.

وقتی یک شرکت توسعه نرم‌افزار را استخدام می‌کنید. متخصصانی را به دست می‌آورید که در فریم ورک های مختلف دانش دارند که می‌توانند بهترین خدمات توسعه اپلیکیشن موبایل سفارشی را با هزینه مقرون به صرفه ارائه دهند. بیشتر مردم پایتون را به دلیل قابلیت اطمینان و سادگی آن ترجیح می دهند. همچنین به شما کمک می کند سریع تر کار کنید. یک محیط تعاملی عالی برای توسعه دهندگان ارائه می دهد.

پایتون یکی از خواناترین زبان های حال حاضر دنیاست. این زبان در بین توسعه دهندگان بسیار محبوب است. برنامه نویسان زیادی از آن برای ساخت اپلیکیشن ها و برنامه های موبایل استفاده می کنند. به ویژه، اگر پایتون را با زبان های دیگر مقایسه کنید، ساده ترین از همه در نظر گرفته می شود. پیاده سازی این زبان برنامه نویسی ساده و در عین حال ساختار بسیار تمیزی نسبت به سایر زبان ها دارد.

1- BeeWare

BeeWare مجموعه ای از ابزارها و کتابخانه ها برای توسعه و توزیع برنامه های کاربردی بومی در پایتون است. مجموعه ابزارها و کتابخانه‌ ها با هم کار می‌کنند. تا به توسعه‌دهنده کمک کنند تا برنامه‌های کاربردی GUI Python بومی بین پلتفرمی را بنویسد. BeeWare شامل موارد زیر است:

  • Toga، که یک جعبه ابزار رابط کاربری گرافیکی بین پلتفرمی، بومی پایتون، بومی سیستم عامل است.
  • کیف، ابزاری برای بسته‌بندی پروژه‌های پایتون به عنوان مصنوعات قابل توزیع است که می‌تواند برای کاربران نهایی ارسال شود.
  • Rubicon ObjC این کتابخانه برای کار با کتابخانه های Objective C در iOS و macOS با استفاده از کد پایتون است.
  • Rubicon Java که کتابخانه ای برای کار با کتابخانه های جاوا با استفاده از کد پایتون است.
  • ساخت‌های از پیش کامپایل‌ شده پایتون که می‌توانند در پلتفرم‌هایی که نصب‌کننده‌های رسمی پایتون در دسترس نیستند، استفاده شوند.

2- Bottle

Bottle یک میکرو فریم ورک سریع و ساده برای برنامه های کاربردی وب کوچک است. این به عنوان یک ماژول فایل واحد توزیع شده است. هیچ وابستگی دیگری به جز کتابخانه استاندارد پایتون ندارد. ارسال درخواست را با پشتیبانی از پارامتر URL، سرور HTTP داخلی، آداپتورهای بسیاری از سرورهای WSGIو HTTP شخص ثالث و غیره و بدون وابستگی به غیر از کتابخانه استاندارد پایتون ارائه می‌کند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. 8 ابزار موثر برای توسعه برنامه اندروید با استفاده از پایتون

 

 

?