سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی اپلیکیشن های پادکست گیر

?

معرفی اپلیکیشن های پادکست گیر

1- Anchor

 

Anchor?

بیشتر برنامه های موجود در این لیست برنامه های پادکست هستند که به شما امکان می دهند پادکست های مورد علاقه خود را بارگیری یا پخش جریانی کنید. ما فکر کردیم حداقل یک برنامه را در اختیار شما قرار می دهیم که به شما کمک کند آنها را خودتان بسازید. Anchor یک پلتفرم پادکست است که میزبانی نامحدودی را ارائه می دهد.

این برنامه به شما امکان می دهد صدا را ضبط کنید. آن را در مکان های مختلف مانند iTunes و Google Podcasts منتشر کنید. برای بارگذاری صدا از دستگاه های دیگر وارد کنید. این یک پیش فرض زیبا با یک مدل کسب و کار است که می خواهد شما را موفق کنید تا هم شما و هم Anchor بتوانید درآمد کسب کنید. اگرچه برنامه و میزبانی رایگان است و این تبلیغ یا هر چیزی نیست ، بنابراین اگر می خواهید پادکست خود را بسازید خودتان آن را امتحان کنید.

2- پخش کننده پادکست Castbox

 

پخش-کننده-پادکست-Castbox?

Castbox یکی از چند برنامه پادکست رایگان است. این مجموعه دارای بیش از یک میلیون پادکست است که از مکانهایی مانند iTunes و… است. این برنامه همچنین شامل پشتیبانی از 70 زبان، پادکست های یادگیری زبان، پشتیبانی کروم کست، پشتیبانی آمازون و … است. همچنین شامل همگام سازی ابری برای پشتیبانی از چندین دستگاه است. در نسخه رایگان همراه با همه چیز است و هیچ تبلیغی ندارد. خریدهای درون برنامه ای اساساً اختیاری است.

3-پخش کننده پادکست Doggcatcher

DoggCatcher یکی از قدیمی ترین برنامه های پادکست است. با این حال ، برنامه به روزرسانی های مکرر دریافت می کند. در حال حاضر از مواردی مانند Android Wear ، Android Auto و Chromecast پشتیبانی می کند.

دارای یک کتابخانه عظیم از پادکست ، پشتیبانی از لیست پخش، پخش با سرعت های متغیر و ویژگی های مختلف اتوماسیون و شخصی سازی است. این برنامه حتی دارای Material Design است. شما باید 2.99 دلار برای استفاده از این اپلیکیشن بپردازید. با این حال ، هیچ تبلیغی و هیچ خرید اضافی درون برنامه ای وجود ندارد.

برای آشنایی با روش های تبلیغات در یک پادکست بر روی لینک مقابل کلیک نمایید. تبلیغات در پادکست

 

پخش-کننده-پادکست-Doggcatcher?

ممکن است در مورد برنامه پادکست به فکر شخصی سازی نباشید. اما این چیزی است که با DoggCatcher پیدا خواهید کرد. می توانید لیست پخش قابل تنظیم ایجاد کنید و میزان مصرف باتری خود را مدیریت کنید. این برنامه دارای یک رابط تمیز و اساسی برای پیمایش در لیست اشتراک شما، همراه با آثار هنری پادکست، همراه با عنوان ذکر شده در زیر است. همچنین می توانید از DoggCatcher برای اشتراک در پادکست های صوتی یا تصویری استفاده کنید.

یافتن پادکست های جدید نیز سخت است. زیرا چند روش مختلف برای جستجوی چیز جدید وجود دارد. عنوان عنوان کشف ویژگی لیستی از 100 پادکست برتر است که سایر کاربران DoggCatcher به آن گوش می دهند. همچنین بر اساس اشتراک های موجود ، توصیه های شخصی شده را پیدا خواهید کرد یا می توانید به سادگی پادکست را با نام جستجو کنید.

جهت مطالعه ادامه این مقاله بر روی لینک روبرو کلیک نمایید. بهترین اپلیکیشن های پادکست

?